Support

Support

Är det något du funderar över eller behöver du svar på en fråga? Hör gärna av dig till oss på support@rentl.se eller ställ en fråga på vår Facebook sida

Har du frågor om tjänsten eller vill komma i kontakt med Rentl angående en bokning gör du det genom att skicka ett mejl till support@rentl.se. Svar på de vanligaste frågorna kan du även hitta på vår hemsida till exempel under "Frågor och svar" samt i de Allmänna villkoren. Mejl besvaras senast 24 timmar efter att de har inkommit till Rentl men vår ambition är att svara snabbare än så.

När det gäller frågor avseende en specifik bokning och ett specifikt hyresobjekt ska de i första hand hanteras direkt mellan den som hyr och den som hyr ut objektet.

Gäller det en avbokning ska du göra det via mejl till support@rentl.se och ange bokningsnumret. Avbokning kan inte ske senare än 24 timmar innan uthyrningens start. Läs mer i Allmänna villkor för detaljer kring avbokning och reklamation.